Administrare Tehnica a Imobilelor

1. Monitorizarea periodica a tuturor partilor comune ale imobilului:

– In cazul in care se constata probleme minore care pot fi rezolvate pe loc, acestea se rezolva de catre personal personalizat in baza unei intelegeri prealabile cu asociatia.

–  In cazul in care se constata probleme care necesita o interventie de amploare mai mare, se intocmeste un raport catre comitetul executiv pentru aprobarea masurilor care se impun;

 2.  Dispecerat de urgenta, apelabil 24h/24, pentru situatiile de avarie ce pot apare;

– Punem la dispozitia dumneavoastra un numar de telefon apelabil non stop, pentru semnalarea unor probleme de natura tehnica urgente care pot sa apara (avarie electrica, avarie la instalatii etc);

– In cazuri justificate, ne deplasam la dumneavoastra sau trimitem oameni specializati pentru rezolvarea problemelor aparute. Nota: Acestia o vor face contracost.

3.  Supervizarea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora;

– Ne ocupam de supervizarea lucrarilor de reparatii care pot sa aiba loc la asociatia dumneavoastra si, la cerere, participam la receptia acestora;

4. Verificarea facturarii corecte de catre furnizori in functie de contoarele de bransament;

– Ne ocupam de verificarea facturarii corecte a consumurilor, prin verificare indexurilor prezente cu cele facturate;

– In cazul in care se constata diferente care nu sunt supuse regularizarilor, se fac demersurile necesare pentru reglarea situatiilor financiare cu furnizorul in cauza;

5. Achizitionarea materialelor necesare curateniei si intretinerii imobilului;

– In cazul in care aveti femeie de serviciu angajata a asociatiei si nu ati preferat externalizarea si acestui serviciu, achizitionarea materialelor se face de catre femeia de service, urmand  a fi decontate de catre administrator in baza bonului de casa;

6. Verificarea periodica a contoarelor de apartament (apometre);

– In cazul in care se stabilieste de catre comitetul executiv verificarea contoarelor individuale, la solicitarea comitetului, administratorul poate insoti comisia desemnata pentru aceasta activitate. De regula, acest demers se efectueaza la intervale de 6-12 luni, in afara cazului in care nu sunt probleme de alta natura in imobil. Aceasta activitate se presteaza contra cost.

7. Propunerea de solutii optime si personalizate pentru remedierea problemelor tehnice si imbunatatirea confortului;

– Putem pune la dispozitia dumneavoastra propuneri pentru remedierea unor probleme tehnice sau propuneri de solutii care pot duce la o imbunatatire a calitatii vietii proprietarilor in imobilul dumneavoastra si a scaderi facturilor de intretinere.

Monitorizarea Imobilului

In cazul in care se constata probleme minore care pot fi rezolvate pe loc, acestea se rezolva de catre personal personalizat in baza unei intelegeri prealabile cu asociatia.

In cazul in care se constata probleme care necesita o interventie de amploare mai mare, se intocmeste un raport catre comitetul executiv pentru aprobarea masurilor care se impun;

Dispecerat de Urgente

Punem la dispozitia dumneavoastra un numar de telefon apelabil non stop, pentru semnalarea unor probleme de natura tehnica urgente care pot sa apara (avarie electrica, avarie la instalatii etc);

In cazuri justificate, ne deplasam la dumneavoastra sau trimitem oameni specializati pentru rezolvarea problemelor aparute. Nota: Acestia o vor face contracost.

Supervizarea Lucrarilor

Ne ocupam de supervizarea lucrarilor de reparatii care pot sa aiba loc la asociatia dumneavoastra si, la cerere, participam la receptia acestora;

Verificarea Facturilor

Ne ocupam de verificarea facturarii corecte a consumurilor, prin verificarea indexurilor reale cu cele facturate;

In cazul in care se constata diferente care nu sunt supuse regularizarilor, se fac demersurile necesare pentru reglarea situatiilor financiare cu furnizorul in cauza;

Achizitionarea Materialelor Necesare

In cazul in care aveti femeie de serviciu angajata a asociatiei si nu ati preferat externalizarea acestui serviciu, achizitionarea materialelor se face de catre femeia de serviciu, urmand  a fi decontate de catre administrator in baza bonului de casa;

Verificarea Contoarelor

In cazul in care se stabilieste de catre comitetul executiv verificarea contoarelor individuale, la solicitarea comitetului, administratorul poate insoti comisia desemnata pentru aceasta activitate. De regula, acest demers se efectueaza la intervale de 6-12 luni, in afara cazului in care nu sunt probleme de alta natura in imobil. Aceasta activitate se presteaza contra cost.

Solutii Optime

Putem pune la dispozitia dumneavoastra propuneri pentru remedierea unor probleme tehnice sau propuneri de solutii care pot duce la o imbunatatire a calitatii vietii proprietarilor in imobilul dumneavoastra si a scaderii facturilor de intretinere.

Alte Servicii Imobile

– Preluarea, depunerea documentatiei si borderourilor pentru ajutoare de incalzire ale proprietarilor

– Dezinsectii deratizari cu sau fara contract multianual

– Consiliere juridica pe baza de abonament lunar sau contracost.

– Contorizari individuale (Apa si caldura)

– Zugraveli casa scarii de bloc

– Cutii postale si aviziere

– Constructii de acoperisuri

– Inlocuit instalatii (incalzire, apa, canalizare)

– Deszapezire (obligatorii conform legii)

– Activitati de curatenie si cosmetizare peisagistica

– Ingienizare subsoluri

– Instalatii iluminat casa scarii

Aveti un imobil de administrat

SC ENERGETICO SRL asigura, la preturi avantajoase, servicii profesioniste de administrare a imobilelor (asociatii de proprietari/locatari, zone rezidentiale, vile si apartamente, etc)
Contactati-ne Chiar Acum!