administrare imobile dezinsectii si deratizari administrare blocuri

Administrarea financiara a imobilului dumneavoastra

6 aspecte esentiale cand vine vorba de administrarea financiara a unui bloc

Cea mai dificila parte cand vine vorba despre administrarea unui imobil este de departe gasirea timpului necsar si a oamenilor potriviti pentru a se ocupa de realizarea unui registru contabil care sa fie impecabil. Pentru ca stim cu totii ca birocratia din tara noastra este una absolut ingrozitoare, cand discutam despre administrarea financiara a unui imobil care se afla in proprietatea noastra trebuie sa luam in considerare cateva aspecte esentiale , si anume:

– existenta unei evidente complete a documentelor de ordin financiar ale asociatiei de proprietari corespunzatoare imobilului in cauza : aici este vorba despre o cantitate enorma de documente care trebuiesc mentinute in ordine, de la chitante, registre de casa sau de banca, evidenta fondurilor si asa mai departe
– realizarea unei liste lunare de cheltuieli, clasica lista care trebuie realizata in mod minutios pentru a nu ridica semne de intrebare si suficient de detaliat pentru a nu fi nevoie de lamuriri suplimentare
– tinerea unei evidente contabile care sa corespunda normelor in vigoare
– efectuarea platilor catre furnizorii de utilitati, care trebuie sa fie facuta in termenul facturat si fara de care intreg imobilul si intreaga asociatie de locatari are de suferit
– plata taxelor si impozitelor catre administratia locala
– nu in ultimul rand, incasarea sumelor restante de la locatari , catre trebuie facuta cu atentie si in timp util.

Pentru toate activitatile listate mai sus insa este nevoie de mai multe persoane, si anume de o echipa care nu doar ca este compusa de profesionisti, insa detine si o experienta considerabila in acest domeniu si se poate ocupa cu atentie, fara a lua hotarari gresite sau impulsive in ceea ce priveste deciziile de ordin financiar, pentru a nu afecta bunul mers al lucrurilor.
Fiecare dintre operatiunile care se impun in administrarea unui imobilsau a unei asociatii de locatari presupune efort din partea dumneavoastra, deci de ce sa nu ne lasati pe noi, cei din echipa Energetico, sa ne ocupam de aceste aspecte ? Va garantam ca nu vom face nimic fara acordul dumneavoastra, vom putea sa ne asumam deciziile luate si vom elimina o mare parte din stresul pe care il implica administrarea financiara a imobilului pe are il detineti.
Fie ca aveti nevoie de o echipa care sa va ajute temporar sau permanent, noi va oferim cele mai bune servicii de administrare a imobilelor dumneavoastra si veti fi cu siguranta mai mult decat multumiti de colaborarea cu noi !