Siguranta si asigurarea acesteia in cazul administrarii unei proprietati

Siguranta si asigurarea acesteia in cazul administrarii unei proprietati

Siguranta si asigurarea administrarii unui bloc

Administrarea unei proprietati, indiferent de dimensiunile sau destinatia acesteia, este un proces destul de greu de desfasurat si trebuie mereu sa ne gandim la toate aspectele pe care acesta le implica.

Fie ca discutam despre administrarea unei cladiri de birouri in cadrul careia rezidentii sunt reprezentati de una sau mai multe firme, despre administrarea unui bloc sau a unui cartier rezidential in care isi duc viata de zi cu zi mai multe familii, administrarea unei proprietati implica foarte multe acte si foarte mult efort.

Administrarea unei astfel de proprietati se imparte in doua categorii distincte, fiecare cu problemele sale si fiecare cu solutii care trebuiesc gasite in timp record.

Spre exemplu, administrarea tehnica a imobilului sau imobilelor noastre trebuie sa insemne automat instalarea unui serviciu de apel care sa stea la dispozitia rezidentilor sai si unde acestia sa poata semnala diversele probleme aparute in cadrul proprietatii.

De asemenea, administrarea tehnica a proprietatii noastre presupune efectuarea de inspectii periodice menite sa semnaleze si sa rezolve posibilele probleme aparute pe proprietatea noastra.

De la dezinsectii si deratizari, la mici reparatii sau interventii majore, toate acestea sunt cuprinse in schema de administrare tehnica a proprietatii noastre, pentru a ne asigura ca totul merge asa cum trebuie. Toate acestea insa se pot realiza doar cu eforturi intense din partea noastra.

Pe de alta parte, intervine si un alt aspect al administrarii tehnice la care poate nu ne-am gandi in prima instanta, insa care este foarte important pentru rezidentii nostri si care este printre primele care ar trebui rezolvat, si anume : asigurarea sigurantei rezidentilor in cadrul imobilului sau al cartierului rezidential pe care il avem in grija.

Asigurarea sigurantei poate fi realizata cu ajutorul unei firme de paza si protectie, insa sunt pasi pe care ii putem urma si noi, ca administratori.

Instalarea de interfoane video este doar unul dintre acesti pasi, insa este unul deosebit de important. Deoarece interfoanele video sunt un mod prin care se poate limita accesul persoanelor nedorite in cadrul proprietatii noastre, serviciile de instalare de interfoane video sunt din ce in ce mai solicitate, in special in orase mari si aglomerate, precum Timisoara.

Echipa de la Energetico va poate ajuta in toate aspectele administrarii proprietatii dumneavoastra, asa ca nu ezitati sa ne faceti o vizita !