10 lucuri la care nu mai trebuie sa va ganditi atunci cand lucrati cu Energetico
Cati dintre noi nu ne cautam in fiecare zi cel putin o metoda de a ne usura viata, fie ca alegem sa ne platim facturile online sau sa delegam pe cineva pentru a ne ajuta cu diverse comisoane? De aceea, este normal ca, in cazul in care avem in administrare un imobil sau mai multe, sa incercam sa facem aceasta sarcina mai usoara.
De foarte multe ori, daca detinem o proprietate intr-o alta localitate decat cea in care avem domiciliul, administrarea acesteia devine nu doar foarte dificila din punct de vedere logistic, ci de-a dreptul imposibila din punct de vedere fizic si al timpului, deoarece nu ne putem mereu deplasa la proprietatea cu pricina pentru a o verifica sau pentru a avea grija de ea .
Administrarea unei cladiri de locuit presupune foarte multe aspecte, de la dezinsectie si pana la plata propriu-zisa a unor facturi, dar si la alte laturi ale problemei precum situatiile neprevazute ce pot aparea in fiecare zi.
Asemenea situatii pot sa cauzeze, si chiar cauzeaza, de foarte multe ori probleme la care altfel nu ne-am fi gandit, precum posibile pagube care pot fi provocate proprietatilor pe care le detinem – aici fiind vorba de daune provocate de exemplu de catre un vecin neatent care poate cauza o inundatie, de un intrus care profita de faptul ca proprietatea este nesupravegheata, si asa mai departe.
Daca va regasiti in aceasta situatie, Energetico SRL este exact ceea ce aveti nevoie: o solutie simpla si rapida la toate problemele dumneavoastra legate de addministrarea cladirilor, punandu-va la dispozitie pachetul Platinum de administrare a cladirilor, care presupune urmatoarele servicii:
– preluarea facturilor de la furnizor in termen util
– intocmirea listelor de cheltuieli cu incasarile executate de administratorul/incasatorul societatii noastre.
– incasarile la acest pachet se face de 2 ori pe luna la date diferite de incasare cu acordul Comisiei de Cenzori
– intocmirea registrelor
– evidenta consumurilor pe baza de index
– listare chitante in 2 exemplare/apartament pentru incasari
– serviciul cu posibilitatea platii online ale cheltuielilor comune in cazul in care Asociatia de Proprietari are cont bancar
– hotararile Adunarii Generale ale Asociatiilor pot fi vizualizare pe site.
– 1 cutie postala pentru depunerea consumurilor de apa, numarul de persoane, sesizari, sugestii si reclamatii.
– 1 cutie postala pentru fiecare proprietar sau 1 dezinsectie si deratizare in fiecare an (executata primavara).