administrarea unui complex rezidential obstacole si cerinte

Administrarea unui complex rezidential – obstacole si cerinte

3 aspecte principale ale administrarii unui bloc de locuinte

In momentul in care ne gandim la un complex rezidential, ne gandim la o noua oportunitate, la un nou inceput si la un moment in care ne putem bucura de o locuinta noua – cel putin din punct de vedere al unui locatar care se va muta in complexul rezidential in curand. Insa ceea ce nu se vede este munca din spatele complexului rezidential, munca de intretinere si de administrare a acestuia, modul in care totul trebuie sa mearga ca pe roate si modul in care trebuie abordat totul.

Administrarea unui complex rezidential sau a unui complex de cladiri in general este o munca destul de grea, care presupune foarte multe aspecte la care poate nu ne-am gandi la prima vedere, insa pe care trebuie sa le luam in considerare odata pusi in fata situatiei in sine.

Care sunt aspectele administrarii unui bloc de locuinte, a unui complex de cladiri folosite ca birouri sau a unui complex rezidential nou-nout ? Aici discutam despre mai multe puncte, intre care poate cele mai importante sunt :

  • Administrarea din punct de vedere al actelor necesare pentru acest proces- stim cu totii cat de epuizanta este birocratia din tara noastra si deci stim cat dureaza sa punem la punct toate actele necesare la primarie, acte necesare locatarilor, acte necesare inchirierii sau vanzarii spatiilor, deci acesta este un prim punct de care va trebui sa se ocupe administratorul.
  • Aspectele practice ale administrarii unei cladiri : cine va veni sa repare o teava sparta, la cine vom apela in cazul unor probleme de securitate si asa mai departe?
  • Cine se va ocupa de aspectul financiar al proprietatilor si de facturi, chitante, registre contabile si asa mai departe ? Acest aspect este unul foarte important, care va trebui lasat pe mainile unor profesionisti, nicidecum trecuta cu veddrea.

In eforturile noastre de administrare a unui complex rezidential insa, va trebui sa apelam, preferabil, la o firma specializata pe astfel de probleme, care sa stie cum sa se descurce in situatii problematice si care sa ne ajute cand avem nevoie.

De aceea, Energetico Timisoara va sta la dispozitie pentru administrarea unui complex rezidential, din toate punctele de vedere – impreuna putem colabora si ne vom asigura ca totul merge ca pe roate , deci apelati la noi chiar astazi !