administrarea imobilului nostru cum abordam problema

Administrarea imobilelor in timpuri grele

Daca ne-am gasit vreodata in situatia de a trebui sa administram un imobil, stim cat de multe probleme implica acest proces, fie ca este vorba despre un imobil rezidential sau despre o cladire de birouri. Nu trebuie sa uitam sau sa neglijam diferentele care exista intre cele doua tipuri de imobile aflate in administrarea noastra, insa trebuie sa ne gandim si la asemanarile intre acestea si sa vedem cum putem sa facem acest proces unul cat mai putin anevoios posibil.
Astfel, pentru un imobil rezidential trebuie sa avem in vedere :

⁃ factorul uman mai pregnant decat la o cladire de birouri
⁃ toti locatarii se cunosc de obicei intre ei si comunica
⁃ pot aparea probleme la orice ora din zi si din noapte, atat probleme tehnice, cat si de orice alta natura
⁃ este imposibil de controlat permanent ce miscari fac locatarii cladirilor in cauza

Pe de alta parte, la o cladire de birouri are cateva trasaturi specifice in administrarea sa :

⁃ firmele care inchiriaza sau detin spatii in cladirea noastra pot sa fie foarte diverse ca si domenii de activitate
⁃ aceste firme se pot muta foarte des din cladiri
⁃ spre deosebire de imobilele rezidentiale, acestea au anumite ore in care functioneaza
⁃ simtul de raspundere este mai mic in cazul acestor firme.

Ce este insa comun pentru toti acesti locatari ? Toti isi doresc sa aiba un administrator de cladire responsabil si capabil sa raspunda la toate cerintele lor si care sa rezolve orice problema posibila.

Acest lucru s-a dovedit a fi deosebit de dificil, in special pe perioada de criza care a venit in urma pandemiei recente : in cazul firmelor acestea s-au vazut nevoite sa isi restranga activitatea si automat ne-am vazut nevoiti sa administram cladiri care au stat mai degraba goale. In ceea ce priveste imobilele rezidentiale, aici au aparut probleme de alt tip in administrarea lor pe timp de criza : petrecand din ce in ce mai mult timp acasa, rezidentii au avut timp de renovari, proiecte de imbunatatire a casei sau, din contra, de timp pentru a cauza daune. Asadar, la cine apelam intr-o astfel de situatie ? Ei bine, la o firma specializata in administrarea imobilelor : Energetico Timisoara este aici pentru dumneavoastra !