Importanta serviciilor de administrare imobile/blocuri pentru o constructie noua
Construiti un imobil nou ? Va doriti sa deveniti un proprietar constiincios insa nu dispuneti de timpul necesar administrarii noului dumneavoastra imobil si nu vreti sa faceti lucrurile in mod superficial ? Cum ati putea sa va ocupati de toate aspectele ce tin de administrarea unui imobil sau al unui complex de imobile in timp util si sa va asigurati ca totul merge ca pe roate?
Pentru ca fiecare aspect al administrarii unui imobil necesita un nivel de atentie foarte ridicat si trebuie sa ne concentram pentru ca nimic sa nu fie omis si toate detaliile sa decurga perfect. De aceea, ideal ar fi sa apelam la o firma specializata in administrarea de imobile, care sa ne ajute si care sa ne indrume in procesul nostru de administrare a imobilului nostru.
Administrarea unui imobil este de mai multe feluri, primul la care trebuie sa ne gandim fiind administrarea de ordin financiar, aceasta fiind baza pe care vom lucra in eforturile noastre de administrare a imobilului nostru.
Administrarea financiara consta in intocmirea unei liste a facturilor de plata a utilitatilor, in tinerea unei evidente complete a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari , intocmirea de registre de plati, dar si in relatia cu furnizorii, plata facturilor catre acestia si in intretinerea relatiei cu banca cu care vom alege sa lucram, dar si incasarea de bani de la proprietarii cu care vom lucra.
Doar acest proces de administrare financiara presupune un efort imens, insa nu este totul, deoarece mai exista si alte aspecte administrative ce trebuiesc rezolvate.
Astfel, administrarea tehnica a unui imobil este cea de-a doua parte a problemei. Administrarea tehnica a unui imobil presupune in primul rand existenta unui dispecerat disponibil permanent locatarilor nostri, unde acestia sa poata semnala posibilele probleme aparute in imobil, de unde apare si nevoia de supraveghere si monitorizare, dar si inspectare periodica a proprietatilor noastre, pentru a evita surprizele neplacute.
In cazul in care apar insa probleme, va fi nevoie de cineva care sa supravegheze lucrarile de intretinere, de reparatie a imobilului, dar si de cineva care sa se ocupe de achizitionarea materialelor necesare reparatiilor respective.
De aceea, apare nevoia de a apela la o echipa specializata in administrarea de imobile. Si pentru ca stim ca acest lucru poate fi dificil, Energetico Timisoara va ajuta sa va administrati imobilul nou-construit, fie ca sunteti constructorul sau proaspatul proprietar, si va punem la dispozitie un proces simplificat prin care sa va alegeti pachetul de oferta administrativa potrivit pentru dumneavoastra .
Apelati la noi chiar astazi si va vom ajuta sa puneti la punct intregul proces administrativ si oferta perfecta pentru dumneavoastra!