Cele 2 categorii importante ale administrarii imobilelor
Cand discutam despre administrarea unui numar mare de blocuri sau imobile, fie ca este aici vorba despre blocuri sau cladiri rezidentiale, cladiri de birouri sau complexe rezidentiale, este foarte important sa analizam cu atentie toate aspectele pe care le presupune administrarea unui anumit numar de imobile.
Deoarece foarte multi dintre noi se gasesc in imposibilitatea de a isi administra toate proprietatile personal, pe piata de afaceri au aparut din ce in ce mai multe firme menite sa acopere aceasta nisa existenta in piata : administrarea corespunzatoare a imobilelor, din toate punctele de vedere.
Astfel, o firma specializata ne poate ajuta in administrarea proprietatilor noastre, fie ca suntem plecati din tara si nu ne putem deplasa la proprietatea in cauza, fie ca efectiv nu dispunem de timpul necesar pentru a supraveghea cum trebuie mersul lucrurilor.
Administrarea imobilelor se imparte in doua categorii importante :
- administrarea tehnica a imobilului, care presupune administrarea din punct de vedere fizic a imobilului, inspectii regulate si chiar existenta unei scheme de inspectie a imobilului;
- administrarea contabila a imobilului nostru, care presupune ca va exista o persoana ce se poate ocupa de toate documentele noastre si de tot ceea ce presupune birocratie.
Pentru ca, in general, existenta unui proces administrativ inseamna cooperarea cu presedintii de bloc si cu tot ceea ce inseamna rezidentii sau chiriasii cladirilor noastre, este cu atat mai important sa ne alegem cu grija firma ce ne va administra proprietatile.
In cazul unui cartier rezidential, este evident mai avantajoasa alegerea unei singure firme pentru administrarea tuturor cladirilor.
Acest lucru se poate dovedi convenabil din mai multe puncte de vedere: evidenta contabila va fi tinuta mult mai usor pentru toate cladirile sau blocurile in cauza, administrarea tehnica va reveni unei singure firme care se va putea ocupa cu atentie de acest proces, procesele de dezinsectie ai deratizare vor fi automat efectuate simultan pentru toate cladirile in cauza si asa mai departe.
Energetico Timisoara va poate ajuta din acest punct de vedere, punandu-va la dispozitie o gama larga de servicii administrative – nu ezitati sa apelati la noi chiar astazi !