administrarea unui imobil nou construit

Administrarea de blocuri in Timisoara in 2022

Care sunt intrebarile la care trebuie sa raspunda fiecare administrator de bloc

Intelegem ca a fi administrator de bloc in Timisoara este o munca dificila. Cu toate acestea, stim ca un administrator competent va avea grija intotdeauna de chiriasii sai, asigurandu-se ca acestia sunt informati si constienti de orice probleme care se pot dezvolta in relatia dintre asociatia de locatari si administrator.

Si, daca exista ingrijorari cu privire la orice problema in interiorul cladirii sau in incinta intretinuta si administrata de firma de administrare blocuri in Timisoara sau de persoanele care lucreaza in aceasta functie, locatarii trebuie anuntati si trebuie sa contacteze fara intarziere administratorul de bloc.
Este necesar sa dezvaluie toate informatiile relevante chiriasilor pentru a solutiona problema.

Iata 5 intrebari de la chiriasii blocurilor la care fiecare administrator ar trebui sa poata raspunde.

1. Care este legislatia primara care guverneaza munca administratorului si stabileste drepturile, indatoririle si limitarile acestuia?

Cel mai potrivit cadru legal in acest scenariu este Legea 230/2007, care raporteaza in mod clar si obiectiv toate drepturile, indatoririle si limitarile de actiune ale administratorului, chiriasilor si presedintelui blocului. In acest scenariu, articolul 36 este cel mai pertinent. Articolele 37 si 38, pe de alta parte, sunt la fel de esentiale. Fiecare chirias ar trebui sa fie constient de ele. Administratorul de bloc din Timisoara este responsabil pentru informarea chiriasilor despre aceste politici, daca este necesar.

2. Care este scopul unei semnaturi electronice si cine din asociatia de proprietari are autoritatea sa o utilizeze?

Orice persoana juridica poate folosi semnatura electronica ca proces fiscal. Inregistrarile privind depunerea declaratiilor fiscale obligatorii pot fi pastrate la ANAF folosind acest dispozitiv. Presedintele blocului este persoana care se ocupa de aceste probleme si este obligat sa tina evidenta tuturor preocuparilor juridice de aceasta natura. Se vor aplica amenzi tuturor asociatiilor de proprietari care nu au in prezent astfel de resurse. Pentru a remedia problema, va recomandam sa contactati o firma de administrare blocuri in Timisoara competenta. In acest sens, Energetico poate fi de ajutor!

3. Care este procedura de solicitare a radierii?

Acesta este un document oficial care urmareste sa fie eliminata intretinerea unei persoane. Este scris si contine urmatoarele detalii: • Datele de identificare ale proprietarului imobilului in cauza, inclusiv CNP si adresa casei in cauza • Numarul de persoane care urmeaza a fi scoase din formularul de intretinere si numele acestora • Data si semnatura solicitantului.

4. Care este scopul registrului de casa si cum trebuie completat?

Casa de marcat este documentul care tine evidenta cheltuielilor si incasarilor fiecarei unitati. Acest document este folosit de o organizatie pentru a tine evidenta cheltuielilor si a cotelor platite de chiriasi. Este completat zilnic de casier si trimis departamentului financiar in doua exemplare pentru a asigura acuratetea. Aceste evidente se pastreaza la casieria unitatii. O afacere competenta de administrare blocuri in Timisoara va avea intotdeauna acces la orice scenariu care poate aparea si va reusi sa o abordeze cu cea mai mare transparenta si in cel mai scurt timp posibil.

5. Care este metoda de calcul al indexului si al consumului de resurse?

Este necesar ca, consumatorul sa declare aceste date cu cea mai mare precizie posibila, iar administratorul de bloc din Timisoara este obligat sa verifice exactitatea informatiilor la fiecare trei luni. Administratorului, pe de alta parte, i se poate cere sa citeasca indexul conform contractului de servicii. In acest caz, administratorul are dreptul de a accesa consumul in orice zi, in orice moment al locuintei, pentru a-l citi si indexa.

Aceste documente, care sunt generate in urma citirii contoarelor, sunt documente justificative oficiale care trebuie pastrate si stocate de administrator si semnate de proprietar. O firma de administrare blocuri din Timisoara cu adevarat competenta ar face acest proces cat mai simplu pentru a evita retinerea unui numar mare de chiriasi si pentru a economisi costurile de operare.