Administrare imobile Timisoara
Exista adesea neintelegeri intre chiriasi si societatea de administrare imobile Timisoara sau administratorul blocului. De obicei au acelasi motiv: chiriasii nu inteleg activitatile si obligatiile unor astfel de companii de administrare imobile in Timisoara.
Acest lucru se datoreaza faptului ca societatea de administrare a proprietatii sau administratorul de imobile din Timisoara, nu comunica eficient si nu isi informeaza in mod corespunzator chiriasii.
Companiile profesionale de administrare imobile in Timisoara vor fi mereu transparente si vor comunica cu chiriasii. Avand in vedere acest lucru, am dori sa va prezentam astazi o lista cu 10 lucruri pe care este posibil sa nu le stiti despre companiile de administrare imobile din Timisoara.
1. Justificarea cheltuielilor
O companie profesionista de management va furniza intotdeauna justificarea cheltuielilor pe baza incasarilor financiare ale furnizorului, a facturilor pentru platile catre furnizori si a evidentelor contabile ale expertilor.
2. Verificarea utilitatilor
O firma de administrare imobile din Timisoara cu adevarat profesionista va analiza cu atentie apometrul, contorul de gaz si intreaga retea publica din apartamentul chiriasului in functie de problemele specifice ale fiecarui chirias, astfel incat chiriasul sa nu aiba voie sa plateasca in plus si sa suporte costuri inutile.
3. Logistica si aprovizionare
Administratorul de imobile din Timisoara nu se ocupa doar de executarea actelor. De asemenea, se ocupa de logistica si aprovizionare. Achizitionarea materialelor reconditionate si revizuite si a produselor de curatare este responsabilitatea acestor companii.
4. Transparenta in decizii
Fiecare decizie luata la nivelul spatiului public trebuie si este supusa consiliului de administratie al fiecarei cladiri. Societatea de administrare imobiliara nu detine proprietatea. Iar aceasta activitate trebuie desfasurata in functie de cerintele si nevoile chiriasilor.
5. Preturi de administrare avantajoase
In cazul blocurilor de locuinte sau al industriei imobiliare, in majoritatea cazurilor, pretul beneficiarului serviciilor firmei este mai favorabil decat pretul managerului intern. Administratorii interni sunt platiti, iar pentru a reflecta performanta in activitati, trebuie sa fie destul de competitivi. In ceea ce priveste firma, taxa este pentru fiecare apartament.
6. Oferirea de servicii conexe
Companiile profesionale de administrare a proprietatii vor oferi intotdeauna servicii conexe pentru a multumi chiriasii. De exemplu, pot fi furnizate servicii tehnice precum instalarea si intretinerea sistemelor sanitare.
7. Revizia si repararea sistemelor de apa
Societatea de administrare a imobilelor din Timisoara nu este obligata doar sa masoare consumul de apa calda si rece. Firma trebuie sa asigure, de asemenea, revizia si repararea sistemelor de canalizare, a instalatiilor, a filelor, a supapelor de acces etc.
8. Plata facturilor la furnizori
O companie de gestionare a blocurilor cu adevarat profesionista va oferi servicii de plata a facturilor pentru furnizori, precum si inregistrarea online si transmiterea dovezilor de plata catre autoritati.
9. Disponibilitate non-stop
O firma competenta de administrare a imobilelor in Timisoara va fi disponibila 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, chiar daca necesita un sistem de interventie non-stop. O firma care pune accent pe calitate si fericirea chiriasului va avea un departament specializat dedicat acestui gen de munca.
10. Viteza
In cazul serviciilor oferite de o astfel de firma, viteza va fi cuvantul de ordine. Daca apare un blocaj, precum o scurgere in coloana de apa, o firma cu adevarat devotata va rezolva problema cat mai repede posibil, fara a-i pune pe chiriasi intr-o situatie jenanta sau neplacuta.